Praktiline suhtlemine eesti keeles iluteeninduse valdkonna töötajatele
Koolituse periood: 19.09.2022 - 18.11.2022
Maksumus: 1500 eur


Õppe eesmärk

Eesmärk on õpetada erialast keelt tööturul paremaks toimetulekuks; aidata omandada erialast eesti keelt mis aitaks leida tööd ja olla tööturul konkurentsivõimeline ning innovatiivne.
Koolitus on mõeldud täiskasvanud õppijatele, kes tegelevad igapäevaselt klientide teenindamisega (ilusalongis, juukslas, ilukliinikus, spas, massaazisalongis) ja kellel puudub eesti keeles suhtlemise praktika või julgus suhelda klientidega eesti keeles.

Maht 100 akadeemilist tundi
80 ak. tundi auditoorne õppetöö
20 ak. tundi iseseisvat tööd

Koolituskeskus TempoKoolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Õppe sisu
Auditoorse töö teemad - 80 tundi
Esmane suhtlus klientidega: klientide tervitamine, tutvustamine, vabandamine. Telefonivestlused- teadete jätmine ja vastuvõtmine. Küsilause ja jutustava lause moodustamine: olevikus, lihtminevikus (kõige kasutatavamad tegusõnad iluteeninduses).
Iluteenuste kirjeldus
Iluteenuste tutvustamine, müümine, makseviisid ja arve tasumine. Klientide tagasiside.
Kliendi nõustamine
Numbrid, hinnad, kuupäevad ja kellaajad. Kliendikontakti loomine ja lõpetamine. Väljendid klienditeeninduses. Konfliktisituatsioonid ja nende lahendamine.
Iseseisev töö – 20 tundi
Sõnavara õppimine
Töö erialaste tekstidega (lugemine, tõlkimine ja kokkuvõtte tegemine)
Interneti kasutamine grammatika harjutamiseks


Õpiväljundid
Kolituse läbinu:
Moodustab iseseisvalt grammatiliselt
korrektseid lihtsamaid jutustavaid ja küsilauseid
Saab aru kliendi esitatud küsimustest ja oskab neile
vastata (telefoni teel või otsesel suhtlemisel)
Vestleb klientidega toodetest/teenustest
Reageerib klientide positiivsele ja
negatiivsele tagasisidele
Mõistab klientide probleeme ja oskab neid aidata
Koolituse õppekavaga saate tutvuda
Praktiline teenindusalane suhtlemine soome keeles
Koolituse periood: 19.09.2022 - 18.11.2022
Maksumus: 1500 eur


Õppe eesmärk

Eesmärk on õpetada erialast keelt tööturul paremaks toimetulekuks; aidata omandada erialast soome keelt mis aitaks leida tööd ja olla tööturul konkurentsivõimeline ning innovatiivne.
Koolitus on mõeldud erialase hariduseta või aegunud oskustega täiskasvanud õppijatele, kes tegelevad igapäevaselt klientide teenindamisega (hotellis, puhketalus, restoranis, kohvikus, kaupluses) ja kellel puudub soome keeles suhtlemise praktika või julgus suhelda klientidega soome keeles.

Maht 100 akadeemilist tundi
60 ak. tundi auditoorne õppetöö
20 ak. tundi iseseisvat tööd

Koolituskeskus TempoKoolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Õppe sisu
Auditoorse töö teemad - 60 tundi
Grammatika: tähestik, olema –verb olevikus ja lihtminevikus, vokaalharmoonia, küsimused, verbitüübid ja verbi pööramine olevikus, astmevaheldus, osastav kääne, kohakäänded
Enesest, inimeste kirjeldamine, töö
Ajaväljendid
Viisakusväljendid
Tee juhatamine
Teenindusasutused (restoran, kauplus, hotel, bussijaam, lennujaam, sadam)
Dialoogid hotellis, restoranis, kaubamajas (vestluse alustamine ja lõpetamine, palumine ja pakkumine, küsimustele vastamine jne)
Iseseisev töö – 20 tundi
Sõnavara õppimine
Töö erialaste tekstidega (lugemine, tõlkimine ja kokkuvõtte tegemine)
Grammatika harjutamine


Õpiväljundid
Kolituse läbinu:
Teab elementaarset turismi- ja teenindusalast soome keele terminoloogiat
Suudab lihtsal viisil suhelda ja kirjutada lühikest teadet
Mõistab lihtsamaid tööalaseid tekste
Tuleb toime teenindusolukordades
Koolituse õppekavaga saate tutvuda
Praktiline teenindusalane suhtlemine eesti keeles
Koolituse periood: 19.09.2022 - 18.11.2022
Maksumus: 1500 eur


Õppe eesmärk

Eesmärk on õpetada erialast keelt tööturul paremaks toimetulekuks; aidata omandada erialast eesti keelt mis aitaks leida tööd ja olla tööturul konkurentsivõimeline ning innovatiivne.
Koolitus on mõeldud erialase hariduseta või aegunud oskustega täiskasvanud õppijatele, kes tegelevad igapäevaselt klientide teenindamisega (hotellis, puhketalus, restoranis, kohvikus, kaupluses) ja kellel puudub eesti keeles suhtlemise praktika või julgus suhelda klientidega eesti keeles.

Maht 100 akadeemilist tundi
80 ak. tundi auditoorne õppetöö
20 ak. tundi iseseisvat tööd

Koolituskeskus TempoKoolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Õppe sisu
Auditoorse töö teemad - 80 tundi
Esmane suhtlus klientidega: klientide tervitamine, tutvustamine, vabandamine. Telefonivestlused- teadete jätmine ja vastuvõtmine. Küsilause ja jutustava lause moodustamine: olevikus, lihtminevikus (kõige kasutatavamad tegusõnad teeninduses).
Kaubakirjeldus
Kaupade/teenuste tutvustamine, müümine, makseviisid ja arve tasumine. Klientide tagasiside. Kaupade tagastamine, garantii.
Kliendi nõustamine
Numbrid, hinnad, kuupäevad ja kellaajad. Kliendikontakti loomine ja lõpetamine, päringud ja hinnapakkumised. Väljendid klienditeeninduses. Konfliktisituatsioonid ja nende lahendamine.

Iseseisev töö – 20 tundi
Sõnavara õppimine
Töö erialaste tekstidega (lugemine, tõlkimine ja kokkuvõtte tegemine)
Interneti kasutamine grammatika harjutamiseks




Õpiväljundid
Kolituse läbinu:
Moodustab iseseisvalt grammatiliselt korrektseid lihtsamaid jutustavaid ja küsilauseid
Saab aru kliendi esitatud küsimustest ja oskab neile vastata (telefoni teel või otsesel suhtlemisel)
Vestleb klientidega toodetest/teenustest
Reageerib klientide positiivsele ja negatiivsele tagasisidele. - Mõistab klientide probleeme ja oskab neid aidata
Koolituse õppekavaga saate tutvuda
Praktiline teenindusalane suhtlemine inglise keeles
Koolituse periood: 19.09.2022 - 18.11.2022
Maksumus: 1500 eur


Õppe eesmärk

Eesmärk on õpetada erialast keelt tööturul paremaks toimetulekuks; aidata omandada erialast inglise keelt mis aitaks leida tööd ja olla tööturul konkurentsivõimeline ning innovatiivne.
Koolitus on mõeldud erialase hariduseta või aegunud oskustega täiskasvanud õppijatele, kes tegelevad igapäevaselt klientide teenindamisega (hotellis, puhketalus, restoranis, kohvikus, kaupluses) ja kellel puudub inglise keeles suhtlemise praktika või julgus suhelda klientidega inglise keeles.

Maht 100 akadeemilist tundi
80 ak. tundi auditoorne õppetöö
20 ak. tundi iseseisvat tööd

Koolituskeskus TempoKoolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Õppe sisu
Auditoorse töö teemad - 80 tundi
Hääldus
Küsilause ja jutustava lause moodustamine: lihtolevikus, lihtminevikus ja lihttulevikus (kõige kasutatavamad tegusõnad teeninduses)
Klientide tervitamine
Kaupade/teenuste tutvustamine, müümine ja makseviisid (hinnad, numbrid, kuupäevad, kellaajad)
Kaupade tagastamine ja vabandamine
Telefonivestlused: teadete jätmine ja vastuvõtmine, spelling
Klientide tagasiside
Klientide probleemid ja nende lahendamine
Iseseisev töö – 20 tundi
Sõnavara õppimine
Töö erialaste tekstidega (lugemine, tõlkimine ja kokkuvõtte tegemine)
Interneti kasutamine grammatika harjutamis





Õpiväljundid
Kolituse läbinu:
Moodustab iseseisvalt grammatiliselt korrektseid lihtsamaid jutustavaid ja küsilauseid

Saab aru kliendi esitatud küsimustest ja oskab neile vastata (telefoni teel või otsesel suhtlemisel)
Oskab vestelda klientidega toodetest/teenustest
Reageerib klientide positiivsele ja negatiivsele tagasisidele
Koolituse õppekavaga saate tutvuda
Suhtlusalase eesti keele kursus tervishoiu ja hoolekande valdkonna töötajatele
Koolituse periood: 19.09.2022 - 18.11.2022
Maksumus: 1500 eur


Õppe eesmärk

Tervishoiu ja hoolekande valdkonna töötajad (hooldekodud, hoolde- ja päevakeskused, haigla personaal va arstid, tugiisikud) kelle praktilise eesti keele kasutamise oskus vajab täiendamist ja kellel puudub eesti keeles suhtlemise praktika või julgus suhelda klientidega eesti keeles.
Eesmärk on õpetada erialast keelt tööturul paremaks toimetulekuks; aidata omandada erialast eesti keelt mis aitaks leida tööd ja olla tööturul konkurentsivõimeline ning innovatiivne.

Maht 60 akadeemilist tundi
40 ak. tundi auditoorne õppetöö
20 ak. tundi iseseisvat tööd

Koolituskeskus TempoKoolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Õppe sisu
Auditoorse töö teemad - 60 tundi
- Kehaosad.
- Meditsiinitarvikud.
- Esmaabivahendid.
- Esmane suhtlus kliendiga.
- Kliendilt info pärimine vaevuste kohta.
- Kliendi abistamine ja instrueerimine.
- Õnnetusjuhtumitega seonduvad tegevused.
- Traumad. Haigushood, keha reaktsioonid. Elundid.
- Vestlus meeskonnaliikmetega. Eluliste näitajate mõõtmine.
- Suhtlemine patsiendi ja tema lähedastega.
Iseseisev töö – 20 tundi
Sõnavara õppimine
Töö erialaste tekstidega (lugemine, tõlkimine ja kokkuvõtte tegemine)
Õpiväljundid
Kolituse läbinu:
Selgitab kliendile lihtsate lausetega vajalikke toiminguid: protseduur, ravi toime ja manustamine
Saab aru kliendiga toimunu kirjeldustest
Esitab kliendile täpsustavaid küsimusi juhtunu, sümptomite ja valu kohta
Kasutab erialast ja klienditeenindusalast sõnavara kliendi ning tema lähedastega
Interneti kasutamine grammatika harjutamiseks
Koolituse õppekavaga saate tutvuda
Esitage küsimusi või registreeruge
Vajutades nupule «saadan», annate nõusoleku oma andmete töötlemiseks TempoKoolitus OÜ poolt.
Made on
Tilda