Projektijuht äri- ja/või vabaaja organiseerimise valdkonnas

1. Õppekavarühm

Juhtimine ja haldus.

2. Õppekava koostamise alus

Nooremprojektijuht, tase 5 Kutsestandardi B.3.2 ja B.3.3 osakompetentsid.

3. Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus, sealhulgas auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal

120 akadeemilist tundi (90 ak. tundi auditoorne ja praktiline õppetöö, 30 ak. tundi iseseisvat tööd).

4. Sihtgrupp

Koolituse sihtrühm on täiskasvanud inimesed, kes soovivad omandada uusi teadmisi ja oskusi ning töötada äri- ja vabaaja organiseerimise valdkonnas või täiendada varem omandatud teadmisi ja oskusi äri- ja vabaaja organiseerimise valdkonnas, alustavad ettevõtjad ning juhid.

5. Õpingute alustamise tingimused

Õppekava alusel võib õppima asuda täisealine isik (vähemalt keskharidusega).

Veebiõpe läbimiseks vajalik elementaarne arvuti kasutamise oskus ning tehnika- arvuti, kaamera, mikrofon (vajadusel tagame iga osalejale vajalik tehnika). Enne koolituse algust võimalik testida Zoom-i kasutamist.

6. Õppe eesmärk

Koolituse eesmärgiks on võimaldada õppijal omandada teadmised, oskused ja hoiakud tööks projektijuhtimise valdkonnas, luua eeldused õpingute jätkamiseks ja elukestvaks õppeks.

7. Õpiväljundid

Kursuse lõpetanu:

Selgitab eriliiki projektide korraldamise erisusi vastavalt eesmärkidele ja tellija vajadustele;

Saab aru lepingu tingimustest arvestades õiguslikke regulatsioone, konkreetseid vajadusi ja lepinguga kaasnevaid riske;

Kasutab loovustehnikaid pakkumaks tellijale mitmekülgseid loovlahendusi;
Mõistab, millistest etappidest ja tegevustest koosneb projekt ning mis on projekti juhtimine;

Koostab projektiplaani ja tegutseb sellele tuginedes;

Loob projektimeeskonna projekti eesmärkidest lähtuvalt;
Kavandab eriliiki üritusi lähtudes projektide eesmärgist ja eelarvelistest vahenditest;

Koostab kliendile erinevate projektiürituste kontseptsioone koos eelarvega, vormistades need pakkumisteks lähtudes tellija vajadustest, ootustest ja eelarvelistest võimalustest;
Planeerib efektiivseid partnerlussuhteid ettevõtte või organisatsiooni sponsorite ja partneritega;

Annab nii suulist kui kirjalikku tagasisidet koostööpartneritele ja tellijale kestva kliendisuhte eesmärgil.

8. Õppe sisu

Sissejuhatus projektikorraldusse

Seadusandlus

Projektide ettevalmistusprotsess

Eelarvestamine ja pakkumiste koostamine

Äri- ja/või vabaaja projektijuhtimine

Äri- ja/või vabaaja projektide läbiviimine ja tagasisidestamine

Reklaamimine ja turundamine

Protokoll ja etikett

Auditoorne töö (90 tundi)

Loeng, ülesannete lahendamine, grupitööd, juhtumiarutelud, testid.

Auditoorne töö on õpiväljundite saavutamiseks õppekeskkonnas, sealhulgas e-õppes toimuv õppetöö loengu vorm.

Auditoorne töö toimub kohapeal aadressil Punane 18, 5. korrus, Tallinn või veebis Zoom keskkonnas.

Hindamiskriteeriumid:

Positiivseks soorituseks on vaja koolitaja poolt etteantud juhiste põhjal lahendada praktilised situatsiooniülesanded.

Testi läbimine. Positiivseks soorituseks on vaja vähemalt 80% õigeid vastuseid.

Iseseisev töö (30 tundi)

Erialane lugemine, erialamaterjali kogumine ja analüüs, ülesannete lahendamine.

9. Õppekeskkonna kirjeldus

Õppetöö toimub tervisekaitse nõuetele vastavates loenguruumides aadressil Punane 18, Tallinn. Lisaks on võimalus kasutada koostöölepingute alusel ka teiste koostööpartnerite koolitusklasse.

Õppeklassid on varustatud tänapäevaste koolitusvahenditega (arvutid, kaasaegne esitlustehnika). Koolitusgruppide suurused on erinevad ja sõltuvad kursuse sisust ja eesmärgist. Kõikides kasutatavates õpperuumides on traadita interneti kasutamise võimalus. Kohvipauside jaoks olemas varustatud kööginurk.

Veebiõpe jaoks kasutatakse Zoom õppekeskkonda, mis võimaldab sünkroonselt läbi viia esitlusi, audio- ja videokonverentse, jagada eri formaatides faile ja oma arvutiekraanil toimuvat, kasutada ühist jututuba ning valget tahvlit.

10. Õppematerjalid

Lektorite poolt koostatud õppematerjalid

Nooremprojektijuht, tase 5 kutsestandard

https://www.kutseregister.ee/ctrl/et/Standardid/vaata/11203648

Ü.Vihma "Esinemise põhitõed"; P.Saluri "Kuldsed käitumisreeglid. Protokoll ja etikett"; P. Õunapuu "Eesti pulm"; A, Viires "Meie jõulute lugu"; M.J.Eisen "Meie jõulud"; C.Lään "Rahvakalendri pühi"; E.Isop "Liikumismängud"; "Eesti rahvamängud"; SA Innove karjääriteenuste arenduskeskuse abimaterjalid. Ürituste korraldamise juhtnöörid, 2010 Tallinn.



11. Nõuded õpingute lõpetamiseks ja väljastatavad dokumendid

- Õpilane on osalenud vähemalt 75% auditoorsetest tundidest;

- Esitanud koolituse lõpuks situatsiooniülesande lahenduse ja saanud sellele positiivse hinnangu

- Lõputesti sooritamine (vähemalt 85% ulatuses)



Õpitulemuste hindamine on mitteeristav, iga lõpetaja saab tagasiside oma tulemuste ja edaspidise arenguvõimaluste kohta.



Tunnistuse väljastamise eelduseks on auditoorses õppetöös osalemine (sh õppeprotsessides aktiivne kaasatöötamine, sooritatud kirjalikud ja suulised testid) 75% ulatuses ja õpiväljundite hindamise läbimine positiivselt (hindamisele pääsemise eelduseks on, et koolitusel osalemise osakaal on täidetud).

Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule.



Tunnistusele ja tõendile märgitakse vähemalt järgmised andmed:

täienduskoolituses osalenud või selle läbinud isiku nimi ja isikukood;

täienduskoolitusasutuse nimi ja täienduskoolitusasutuse pidaja registrikood;

majandustegevusteade;

õppekava nimetus;

täienduskoolituse toimumise aeg ja täienduskoolituse maht;

tõendi või tunnistuse väljaandmise koht ja kuupäev;

tõendi või tunnistuse number;

koolitajate nimed.



Tunnistusel või selle lisas märgitakse õpiväljundid, õpiväljundite saavutatuse hindamise viisid (praktiline töö jms).



Tunnistused või tõendid väljastatakse eesti keeles.

Tunnistused ja tõendid registreeritakse TempoKoolitus OÜ vastavas registris.



13. Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus

Ritta Roosaar
TalTech MSc ja Haaga Helia EMBA.
TalTech-i Avatud Ülikooli ja Eesti Ettevõtluskõrgkooli lektor, täiskasvanute koolitaja, tase 7.
Ritta on International Coaching Federation (ICF) liige ja ICF Associate Certified Coach (ACC) kvalifikatsioon.

Eesti Baarmenite Assotsiatsiooni ning Eesti Sommeljeede Assotsiatsiooni asutaja- ja tegevliige, Kutsekoja Teeninduse kutsenõukogu liige, EHRL kutsestandardite väljatöötaja ja kutseeksamite vastuvõtja.
Omab pikaajalist restorani- ja toitlustusjuhi kogemust.
Kõige auväärsem külaline, kellele Ritta on vastuvõtu korraldanud on William Jefferson Clinton.

Aigar Lusti
Diplomeeritud fotograaf Tallinna Polütehnikumist,
hinnatud turundusspetsialist ja kogenud koolitaja erinevates kõrgkoolides.
TalTech, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor.

Omab laialdasi teadmisi digitaalse turunduse automatiseerimise ja analüütika valdkonnas.
Juhib edukalt turunduskampaaniaid erinevates kanalites, nagu e- kirjad, e-poed, sotsiaalmeedia ja otsingmootorid.
Tõestatud kogemus efektiivsete turundusstrateegiate väljatöötamisel ja elluviimisel, mis on aidanud kaasa ärikasvule.
Mairit Saluveer
Estonian Business School-BBA (Rahvusvaheline Ärijuhtimine) ja Tartu Ülikool (MA Filosoofia).
Tegus juht, kes soovib alati leida parima võimaliku lahenduse ette võetud projektide elluviimiseks.

Viimased 15 aastat olnud seotud erinevate projektide juhtimise ja turundamisega, alates käsitöö küpsisesegude tootmisest ja restoranide turundamisest kuni rahvusvaheliste jaemüügi e-kaubandus- ja hulgimüügi brändide turunduse juhtimise ning ürituste ja vastuvõttude korraldamiseni.

Üks suurimaid projekte, millega ta on olnud seotud üle kümne aasta on Tallinna Restoranide Nädal, mis on Eesti esimese restoranide nädala kontseptsiooni maaletooja ja üks suurimaid toidukultuuri sündmusi Tallinnas.

Made on
Tilda