Õppekava nimetus
Internetiturunduse spetsialist

Õppe kogumaht
130 akadeemilist tundi
Auditoorse ja praktilise töö maht 90 akadeemilist tundi
Iseseisva töö maht 40 akadeemilist tundi

Sihtgrupp
Inimesed, kes soovivad omandada laiendatud
teadmisi tänapäevastest online- turundustööriistadest (Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads, Wordpress, WooCommerce, e-uudiskiri, foto- ja videosisu
loomine, persoonibränd, AI instrumendid jne) ning edukalt edendada kas enda, või teiste
projekte.

Õppe alustamise tingimused
Isiklik sülearvuti, põhilised arvuti kasutamise oskused.

Õppe eesmärgid
Koolituse läbinu oskab kasutada tänapäevaseid online-turundustööriistu kas enda või teiste
ettevõtete edendamiseks.

Õpiväljundid
Kursuse lõpetaja:
- teab turunduse põhiprintsiipe
- määrab kindlaks toote või teenuse sihtrühma ja oskab luua toote või teenuse väärtust
- teab, kuidas ehitada üles persoonibrändi ning millised on kaasaegsed turunduskanalid
- teab, mis on copywriting ehk kuidas kirjutada tekste nii sotsiaalmeedia kui ka kodulehe jaoks
- oskab luua lihtsaid veebilehti Wordpressi platvormi abil ning teab, mis on SEO ehk kuidas veebilehti optimeerida
- oskab luua visuaalset sisu (foto ja video) ning seda telefonis töödelda
- oskab turundada ning seadistada reklaami Facebooki, Instagrami, TikToki sotsiaalmeediakanalites ning Google Adsi platvormi kaudu
- loeb analüütikat Facebookis, Instagramis ja Google Adsis ning kasutab seda infot
turunduskampaaniate efektiivsuse tõstmiseks
- kasutab turundustegevuste optimeerimiseks AI instrumente
- kasutades ülal mainitud punkte, oskab luua terviklikke turunduskampaaniaid enda või teiste ettevõtete edendamiseks

Õppemeetodid
Ülal mainitud õpiväljundite saavutamiseks ja teadmiste omandamiseks kasutatakse koolituse jooksul järgmisi õppemeetodeid:
- praktilised harjutused
- arutelud
- individuaalsed tööd
- grupitööd
- kogu koolituse vältel personaalse
projekti juhtimine
- harjutused ja testid spetsiaalselt välja töötatud õppeplatvormil

Kõik õppijad saavad jaotusmaterjalid kas paberil või elektroonilisel kujul.

Õppekavas seatud eesmärkide täitmiseks ja oskuste omandamiseks vajalike õpperuumide,
sisustuse ja seadmete kirjeldus ning nende vastavus õigusaktides sätestatud tervisekaitsenõuetele, kui need on kehtestatud

Õpperuumid: õpingud toimuvad vastava varustusega õppeklassis aadressil Punane 18,
Tallinn, või online-keskkonnas.

Õppeklassides kasutatavad seadmed:
loengutahvel, videoprojektor, arvuti, kantseleivahendid, kaamera ja helisüsteem
kvaliteetsete ülekannete tegemiseks.

Õppesisu (auditoorsed tunnid)
1. tund (4 ak tundi)
Turunduse alused (turundusmeetmestik, kliendid ja sihtrühmad, toote omadused ja kasud)

2. tund (4 ak tundi)
Müügimudelid, turunduskanalid, persoonibränd

3.–4. tund (8 ak tundi)
Copywriting ehk sisuloome (reklaamtekstid ja tekstid sotsiaalmeedia jaoks)

5. tund (4 ak tundi)
Visuaalse sisu (foto ja video) loomine ning töötlemine telefonis

6. tund (4 ak tundi)
Brändi edendamine TikTokis

7.–9. tund (12 ak tundi)
Orgaanilised (tasuta) ja mitteorgaanilised (tasulised) turundusvõimalused Instagramis ja
Facebookis

10. tund (4 ak tundi)
AI-instrumentide kasutamine kaasaegses turunduses

11. tund (4 ak tundi)
Praktika: turundus-case’ide lahendamine, loovuse arendamisele suunatud harjutused

12.–13. tund (8 ak tundi)
Copywriting ehk sisuloome (veebilehtede tekstid)

14.–17. tund (16 ak tundi)
Veebilehe loomine Wordpressi platvormil, SEO ehk veebilehe optimeerimine

18.-19. tund (8 ak tundi)
E-poe loomine Wordpressi platvormil, maksesüsteemid, laohaldus, automaatsed e- kirjad

20.–21. tund (12 ak tundi)
Reklaami seadistamine Google Adsi platvormil

21. tund (6 ak tundi)
Eksam

Iseseisev töö
Koolituse jooksul peab iga õppija läbima praktika ehk rakendama saadud teadmisi konkreetses projektis.
Tegemist võib olla kas isikliku või TempoKoolitus andmebaasis oleva projektiga, millele õppijad saavad ligipääsu enne koolituse algust. Esimese praktilise ülesande ehk kodutöö saab õppija juba pärast esimest tundi ning ta õpib uusi teadmisi samm-sammult praktikas kasutama.

Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused
Edukaks õppe lõpetamiseks peab osaleja
- külastama vähemalt 75% auditoorsetest
tundidest
- esitama hindamisele vähemalt 12
kodutööd
- kaitsma projekti läbitud praktika ja
teadmiste põhjal

Väljastatavad dokumendid
Koolituse lõpetamisel saab iga osaleja
- tunnistuse, kui õppe lõpetamise tingimused on täidetud
- tõendi, kui õppe lõpetamise tingimused ei ole täidetud, kuid osaleja võttis õppetööst osa. Tõend väljastatakse läbitud teemade kohta.
Made on
Tilda